İADE

ÜRÜNÜMÜ İADE ETMEK İÇİN NE KADAR ZAMANA İHTİYACIM VAR?

Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadı ise 3 gün içerisinde ürün ve paketinin zarar

görmemesi ve faturası ile birlikte mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır.

 

 

İADE TUTARI NE ZAMAN HESABIMA AKTARILIR?


İadeniz öncellikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir

ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır.

İnceleme sonrasında ürün bedelinin kredi kartınıza iadesi 7 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir.

İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu "bize 

ulaşın” sayfamızdan ya da 444 0422 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.

Siparişinizde kullandığınız hediye çekleri iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden

tanımlanacaktır. Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz

ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.

 

 

ÜRÜN İADE ESNASINDA YAPILMASI VE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER NELERDİR?


 

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (Örneğin; orijinal kutu üzerine kargo etiketi

yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.), tekrar satılabilirlik

özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan

ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

 

ÜRÜN ARIZALI/HASARLI/EKSİK/FARKLI İSE NASIL İADE EDEBİLİRİM?

 

  • Kargo paketinde ve ya üründe farkedilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür.
  • Kargo görevlisinin belge, zabıt ve ya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolünü sağlayarak teslim alabilirsiniz.
  • Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Firmamız tarafından kabul edilmeyecektir.
  • Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir.
  • Tutanak tutturarak ürünü teslim almadan görevliye kapıda iade edebilirsiniz. Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz.
 
 


IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.